10.4 C
București
miercuri, 18 decembrie 2024
AcasăZiareSuntem după 22 de ani de la lansarea Ziarului Financiar

Suntem după 22 de ani de la lansarea Ziarului Financiar

Adrian Sârbu: Ceea ce-i lipseşte astăzi omului de business dinspre ZF este componenta de entertainment şi acesta este motivul pentru care viitorul canal de business Aleph Business va avea ca slogan „Plăcerea de a face business“

-

Suntem după 22 de ani de la lansarea Ziarului Financiar. Acum Ziarul Financiar nu mai este un ziar, este un produs media, este ZF, este probabil cel mai complex produs media din România. Am traversat şi perioadele de boom economic. Am traversat şi toate aceste crize, dar acum trebuie să traversăm această schimbare tehnologică ce are impact mult mai mare decât aceste crize. O discuţie cu Adrian Sârbu, cel care a înfiinţat acest ziar în 1998.

În lumea noastră occidentală sunt două ziare mari de business: Financial Times şi Wall Street Journal. Ţinta noastră de la început, obiectivul meu, care a devenit al întregii echipe, aţi vrut, n-aţi vrut, este să fim un produs de acest nivel. Nu ştiu cât de mult suntem ca şi profesionalism comparat cu aceste două repere, dar faptul că Ziarul Financiar a fost foarte bun i-a descurajat pe alţii să vină să concureze. E foarte simplu, eu aşa văd lucrurile.

 

mai mult la  /www.zf.ro/


Descoperă mai multe la Jurnalistul Romania ⓜ mapamond media

Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -

Must Read

Descoperă mai multe la Jurnalistul Romania ⓜ mapamond media

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura